Ügyfelünk egy energetikai multinacionális vállalat, ahol a rendelések nyomonkövetésére kellett megoldást találnunk (web, iOS, Android), hogy a nagykereskedelmi ügyfelek a lehető legegyszerűbben leadhassák rendeléseiket, majd azokat nyomon tudják követni. Első körben a magyarországi implementáció volt a cél, amit a projekt következő lépéseként új országokra is kiterjesztettek.
Az ehhez hasonló, webshop típusú fejlesztések rengeteg egyedi paramétert tartalmazhatnak, az ügyfél értékesítési folyamatától függően. Ebben az esetben le kellett fejlesztenünk a klasszikusnak mondható lépéseket: rendelés validálás, jóváhagyás, feladás, monitoring, számla letöltés. Majd mindezt össze kellett kötnünk SAP interface kommunikációval, idoc beküldéssel, rfc hívások kezelésével, push küldéssel és e-mail értesítéssel.
A háttérfolyamatokat tekintve új végpontok kialakítása, adatbázis struktúra tervezése, táblák/mezők megtervezése, felvétele, jogosultság kezelés, CI/CD pipeline kialakítás is a projekt részét képezte. A fejlesztés Jenkins, valamint Microsoft Azure devops környezetben történt.
Technológiák
- Java
- Maven
- Rest
- Weblogic server
- Oracle db
- JDBC
- XML-Beans
- Swagger
- Apache
- httpclient
- Jackson
- Javaee-api
- Azure