Integrált vállalati alkalmazás rendelések nyomonkövetésére

Ügyfelünk egy energetikai multinacionális vállalat, ahol a rendelések nyomonkövetésére kellett megoldást találnunk (web, iOS, Android), hogy a nagykereskedelmi ügyfelek a lehető legegyszerűbben leadhassák rendeléseiket, majd azokat nyomon tudják követni. Első körben a magyarországi implementáció volt a cél, amit a projekt következő lépéseként új országokra is kiterjesztettek. 

Az ehhez hasonló, webshop típusú fejlesztések rengeteg egyedi paramétert tartalmazhatnak, az ügyfél értékesítési folyamatától függően. Ebben az esetben le kellett fejlesztenünk a klasszikusnak mondható lépéseket: rendelés validálás, jóváhagyás, feladás, monitoring, számla letöltés. Majd mindezt össze kellett kötnünk SAP interface kommunikációval, idoc beküldéssel, rfc hívások kezelésével, push küldéssel és e-mail értesítéssel. 

A háttérfolyamatokat tekintve új végpontok kialakítása, adatbázis struktúra tervezése,  táblák/mezők megtervezése, felvétele, jogosultság kezelés, CI/CD pipeline kialakítás is a projekt részét képezte. A fejlesztés Jenkins, valamint Microsoft Azure devops környezetben történt.

Technológiák

  • Java
  • Maven
  • Rest
  • Weblogic server
  • Oracle db
  • JDBC
  • XML-Beans
  • Swagger
  • Apache
  • httpclient
  • Jackson
  • Javaee-api
  • Azure